Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] stuki i świst w kabinie samochodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] stuki i świst w kabinie samochodu

    Zamieszczone przez navigator
    FinalDrive 1: 1-4
    FinalDrive 2: 5-6

    tak to widzę...
    Podziękował

    A więc małe porównanie EGS do EFF :

    Masz prędkości przy 3000 obr/min w skrzyni EFF od silnika ARL ma:

    1 - 29,7 km/h
    2 - 54 km/h
    3 - 84,4 km/h
    4 - 116,8 km/h
    5 - 143 km/h
    6 - 171 km/h

    Skrzynia EGS z silnika ASV ma:

    1 - 29,6 km/h
    2 - 54 km/h
    3 - 82,8 km/h
    4 - 115,4 km/h
    5 - 145 km/h


    Pierwsze 5 biegów w mojej EGS i garażowanej EFF jest w zasadzie praktycznie taka sama długość (1-2km/h)
    A na 6tce przy 4000obr/min mamy prędkość 216km/h, a przy 4500obr/min już 243km/h(ciekawe czy do tylu by dokręcił? :roll: ), ale raczej nie na tym zawieszeniu co mam :P

    A przy bardziej przyziemnych prędkościach :
    - 107km/h przy 2000obr/min
    - 134km/h przy 2500obr/min
    - 161km/h przy 3000obr/min
    - 188km/h przy 3500obr/min


    Dzisiaj przy okazji starcia z Toledo widziałem w akcji skrzynię GGU i dupy nie urywa. :roll:
    A więc temat dłuższych skrzyń 5tek sobie odpuszczam, bo spadnie dynamika.
    Ale temat mojej 6ki właśnie mnie ostro zaczął męczyć :diabelski_usmiech
    Jak by się coś wyklarowało ze sprzęgłem, to już bym wkładał, ale na razie mnie ono trzyma. :roll:

  • #2
    [O2] stuki i świst w kabinie samochodu

    Autko mam z 2007r 1.9 TDI 105km BXE
    Przejechane 180tys z hakiem
    Posiadam to auto od kwietnia zeszłego roku.

    Mam dwa problemy i chciałem się was poradzić czy jest to jakaś usterka czy wada fabryczna.

    Pierwsza to stuki gdzieś w okolicach środka deski rozdzielczej(?), przypuszczam że jest to związane z nawiewami(posiadam wersje z climatronic).
    Miał ktoś podobny problem? Może to nie jest związane z nawiewem, lecz tak mi się wydaje bo przy sterowaniu na panelu klimatyzacji czasem też słychać stuki, a czasem są po prostu samoczynne.

    Drugi problem to świst przy gwałtownym przyśpieszaniu, wydaje mi się jakby dochodził bardziej z lewej strony, od strony kierowcy.
    Wiem że turbo wydaje taki świst ale to jest nieco inny świst :P
    Połączony może z takim delikatnym tykaniem, nie wiem jak do dokładnie opisać.

    Spotkał się ktoś z takimi problemami.

    Nie przeszkadzają mi te dwie rzeczy jakoś bardzo ale chciałem się dowiedzieć czy nie jest to coś co może się odbić w przyszłości jakimiś dużymi kosztami naprawy.

    Jeśli była już poruszona taka kwestia to z góry przepraszam.

    [ Dodano: Pią 14 Lut, 14 23:47 ]
    Ktoś pomoże?

    Komentarz


    • #3
      kvra, może ten swist jest spowodowany starą wersją uszczelek w drzwiach. wymieniałeś już? co do nawiewu to u mnie nic takiego nie występuje spróbuj się dostać z boku deski rozdzielczej moze cuś lata
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez kvra
        Pierwsza to stuki gdzieś w okolicach środka deski rozdzielczej(?), przypuszczam że jest to związane z nawiewami(posiadam wersje z climatronic).
        stuki czy cykanie takie cichutko pukające?
        to są normalne dźwięki silniczków nawiewów
        ewentualnie któryś jest uszkodzony i próbuje odnaleźć swoje położenie
        kompa trzeba podłączyć

        Zamieszczone przez kvra
        Drugi problem to świst przy gwałtownym przyśpieszaniu, wydaje mi się jakby dochodził bardziej z lewej strony, od strony kierowcy.
        Wiem że turbo wydaje taki świst ale to jest nieco inny świst
        Połączony może z takim delikatnym tykaniem, nie wiem jak do dokładnie opisać.
        no to my tym bardziej, kompa trzeba podłączyć
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez witachu
          kvra, może ten swist jest spowodowany starą wersją uszczelek w drzwiach. wymieniałeś już? co do nawiewu to u mnie nic takiego nie występuje spróbuj się dostać z boku deski rozdzielczej moze cuś lata
          Przepraszam ze tak wtrace nie do tematu czy wszystkie octavia 2 do końca przed fl miały te kiepskie uszczelki czy tylko do któregoś roku produkcji? Sorry za ot

          Komentarz


          • #6
            fooojciech, od 2007 bodajże były już miękkie
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #7
              Re: stuki i świst w kabinie samochodu

              Zamieszczone przez kvra
              Pierwsza to stuki gdzieś w okolicach środka deski rozdzielczej(?), przypuszczam że jest to związane z nawiewami(posiadam wersje z climatronic).
              To silniki sterowania nawiewami. Norma, u mnie jest to samo, przyzwyczaiłem się. Znajoma ma Seata Altea z climatronikiem, mój kuzyn Golfa VI i mają dokładnie to samo.
              Piter
              tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
              KM i Nm dołożył gregor10

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X